روح پرسه زن و موقعیت های مرزی اش

کمال گرایی و دردسر هایش1

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۴۴ ب.ظ
آخخخخ...آن قدر معطل کرده ام برای نوشتن  که پاک از دستم دررفته است آن روزهایی که عادت به نوشتن داشتم .
یکی از بدترین هوارض کمال گرایی این است که شخص نمی تواند ، وارد رقابت ، یا چالش های جدید شود ، چرا که از شکست می هراسد  و  از موفق نبودن . من نویسنده ی خوبی نیستم ، ولی به شدت نوشتن را دویت دارم و از آنجایی که خوب نمی نویسم خب معلوم است که آنقدر خودم را معطل می کنم و  و لذت ساختن کلمات را به زمانی که مطلب خوبی برای انتشار داشته باشم  موکول می کنم  و این یعنی هیچ وقت ..
ولی امسال زمان خود درمانی  است . زمان پشست سر گذاشتن تمام مشکلات و نواقص روحی  و شخصیتی. این می تواند قدم خوبی باشد . پس اینجا بیشتر می نویسم ، و از هرچیزی که دم دستم بیاید می نویسم تا خواست کمال مطلق از سرم بیافتد .
  • روح پرسه زن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی